Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?


 

Ben Ona o kadar iyi davranıyorken   O nasıl bu kadar kötü olabiliyor?’

‘Neden hep ben haksızlığa uğruyorum bu hayatta?’

‘Saatlerce konuştum.. Beni anladı sanmıştım. Niye hiçbir şey değişmiyor?’

‘Neden  beni mutlu etmek için çırpındığı halde ondan hiç hoşlanmıyorum?’

‘Neden benimle  ilgilenmesinden rahatsız oluyorum, neden ona kötü    davranıyorum?’

‘ Ona yardım etmek istemiştim? Niye kızdı anlamadım?’

‘Niye benim başıma hep bunlar geliyor?’

‘Bunları hak edecek ne yaptım?’


Yüzyıllardır ister kadın olsun ister erkek, ister genç olsun ister yaşlı hangi dil, din ve ırktan olursa olsun tüm insanlık için sorular, sorunlar hiç değişmedi.


Peki ya cevaplar?

Bu soruların cevabı kimimiz için aynı kimimiz için farklı farklı da…

Elimizdeki cevaplar ne  daha mutlu olmamıza sebep ne de daha güçlü olmamıza…

Neden kendimizi gün geçtikçe daha mutsuz, daha yorgun, daha yalnız hissediyoruz ki?

Peki bizi mutlu edecek cevaplar var mı? Ya daha güçlü olmamızı sağlayacak çözümler ?

Hiçbir soru yoktur ki cevabı olmasın.. Hiçbir sorun yoktur ki çözümü olmasın..

Belki de asıl sorulması gereken soruları daha sormadık biz..

Elimdeki sorular, sorunlar gerçek mi? Peki ya cevaplar?

Sahte sorularla gerçek çözümlere ulaşmak mümkün mü?


Peki Gerçek ne?

D.Ö der ki: Gerçek hep orada hazırdı. İnsan gerçekleri duymaya hazır değildi.

Peki Sen gerçeği duymaya, gerçekle buluşmaya hazır mısın?


Cevabı evet olanlar için…

              DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSİ

 


Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. cevabım evet:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten problemlerini çözmek isteyen herkesin, Deneyimsel Öğreti ile yolunun kesişmesini dilerim. Sevgiler,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Gerçeklerle buluşmak herkesin hayatında dönüşümün başlangıcı olur.. Eğer isterse..

    YanıtlaSil
  4. İyi ki başlamışım

    YanıtlaSil
  5. Daim olsun hayr yolculuğumuz inşALLAH 🤲

    YanıtlaSil
  6. Önüme çıkan en güzel gerçek, 🤲🏻
    Hamdolsun, çok şükür 🌸

    YanıtlaSil
  7. Nermin Yaman11 Mart 2024 11:53

    Deneyimsel Öğreti kafanızdaki sorulara cevap verebilen bir ilim. İnsanın yaşamını değiştiriyor:))

    YanıtlaSil
  8. Tülin Yalçın13 Mart 2024 00:37

    İnsan bu hayatta kendine en iyi yatırım yapmak istiyorsa, bunun en güzel yolu deneyimsel tasarım ögretisi seminerlerine katılmaktır.

    YanıtlaSil
  9. insanın gerçeğe yaklaşmasını sağlayan stratejiler veren öğreti

    YanıtlaSil
  10. Allahverdiyeva Xumar25 Mart 2024 22:02

    Önemli olan merakın olması. Merak yoksa senin tüm problerine çözüm baş ucunda olsada başını kaldırıp bakmak gerecği bile duymaz insan. Gözünün önüne koysanda çözüm aramaya merakı yoksa çözüme bakar ama görmez insan.

    YanıtlaSil