Hoşgeldin 2024!

 

HOŞGELDİN 2024!

 

Yeni Yıl Kutlaması

Seninle güzel bir anlaşma yapalım!

Senden yeni yılda beklediklerim;

Sağlık, aşk ve mutluluk!

Çok şey değil, her zaman ki klasikler işte!

 

Ya da bir dakika…

Fazla bencilce oldu sanki…

 

Bir de “dünya barışı” ekleyelim listeye!

 

Ya da dur biraz…

Fazla samimiyetsiz oldu sanki…

 

Yeniden düşünelim;

Çünkü birileri açken tok yatmak istemiyorum…

 

Normallerimizi revize edelim;

Çünkü insanlığını kaybedenlerden olmak istemiyorum!

Yeni Yıl 2024 

Hepsinden vazgeçelim;

Çünkü etrafımda olup bitenlere kör kalmak istemiyorum!

 

Birileri hayatta kalma mücadelesi verirken,

Ben çok rahat olamam…

Birileri en sevdiklerini kaybederken,

Ben aşk yaşayamam…

Birileri bu kadar mutsuzken,

Ben mutlu olamam…

 

O halde:

2024’ten tek istediğim:

İyilik kötülüğe üstün gelsin!



Bağlantılarımız

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. İyilik kötülüğe üstün gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık, iyiler kazansın!

    YanıtlaSil
  3. Iyilik her zaman kötülüğe üstün gelir. Bizim hakkımızda InşALLAH iyilerdendi denir.

    YanıtlaSil
  4. İyilik kötülüğe üstün gelir he zaman. Yeter ki iyi olmanın iyiliğini gösteril. İyilik ancak iyi insanların işi. YH

    YanıtlaSil
  5. Hakkımızda olanı sen bize hayırlı kıl Rabbim …

    YanıtlaSil
  6. Verilene razı geldiğimiz yeni bir yıl nasip olsun

    YanıtlaSil